קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

סופאפילות אמיתיות

סופאפילות אמיתיות
צריך הר ד ' אובר טבעוני? סופאפילות אמיתיות יכולות להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 24 מנות עם 165 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם מלח, קמח, מים חמים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל דרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך גדול כף ציון של 16%. מתכונים דומים: תערובת עוגה צהובה תוצרת בית: מרכיבים אמיתיים, ממש מהיר, סופאפילה, ו סופאפילה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים יחד קמח, אבקת אפייה, מלח וקיצור. מערבבים במים; מערבבים עד שהבצק חלק. מכסים ומניחים לעמוד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קיצורקיצור
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מרדדים על לוח מקומח עד לעובי של 1/8 עד 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
3
חותכים לריבועים בגודל 3 אינץ'.
4
מחממים שמן בטיגון עמוק ל 375 מעלות פרנהייט (190 מעלות צלזיוס). מטגנים עד להזהבה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
5
מסננים על מגבות נייר ומגישים חם.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות פון הזוכה זכיות ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
פון זכייה זכיות ריזלינג
פון זכייה זכיות ריזלינג
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.