קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות95
מגזין

סופלאקי עוף

סופלאקי עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל סופלאקי עוף. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 200 קלוריות. והוא מספק כ 4 מנות . מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם חסה קרחון, מלפפון, קלוי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: סופלאקי עוף, סופלאקי עוף, ו סופלאקי עוף.

הוראות

1
שלב גבינת פטה, יוגורט, שמיר, 1 כפית שמן, ו 1/4 כפית שום בקערה קטנה, ערבוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
שוםשום
יוגורטיוגורט
שמירשמיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום שנותר 2 כפיות שמן זית במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים 1 כפית שום ואורגנו למחבת, ומטגנים במשך 20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים עוף ומבשלים 2 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מניחים 1/4 תערובת עוף כוס בכל חצי פיתה, העליון עם 2 כפות תערובת יוגורט, 2 כפות חסה מגורר, 1 כף מלפפון, ו 1 כף עגבניות. מחלקים בצל באופן שווה בין פיתות.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
עוף שלםעוף שלם
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
יוגורטיוגורט
בצלבצל
פיתהפיתה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום מבקבוק טחון, מחולקשום מבקבוק טחון, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץ קלוףמלפפון קצוץ קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית extravirgin, מחולקשמן זית extravirgin, מחולק57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש46-inchs(6 אינץ') פיטס, לחתוך לחצי(6 אינץ') פיטס, לחתוך לחצי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט בסגנון יווני רגיליוגורט בסגנון יווני רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף קצוץעגבניות שזיף קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף צלוי פרוס ללא עור וללא עצמותחזה עוף צלוי פרוס ללא עור וללא עצמות

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.