קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות33
מגזין

סופלה תרד מוקרם

סופלה תרד מוקרם
סופלה תרד מוקרם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 724 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 61 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. אם יש לך תרד תינוק, חלבונים ביצה, עמילן תפוחי אדמה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. נסו סופלה תירס מוקרם, תירס מוקרם וסופלה צ'דר חדה, ו תרד בריא מוקרם: פחות שמנת, יותר תרד, בדיוק כמו טוב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הסופר של שאטו בלוויו בורדו עם ציון של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.