קושיקשה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

סוקוטש בשר משפחת מקדונלד

סוקוטש בשר משפחת מקדונלד
סקוטש בשר משפחת מקדונלד עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 271 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. לך לחנות ותביא תירס, מרגרינה, בקר טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. נסו ביף סטרוגנוף-נוצר במקור עבור משפחת סטרוגנוף הרוסית על ידי שף צרפתי, המשפחה האהובה סביב הבית שלי, צלי בקר משפחתי מועדף, ו מרק בשר ירקות משפחתי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.