קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סטייק גבינה כחולה

סטייק גבינה כחולה
המתכון סטייק גבינה כחולה יכול להתבצע בערך 20 דקות. מנה אחת מכילה 236 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. לכו לחנות ואספו סטייק אגף בקר, גבינה, פלפל גרוס גס ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור יום האהבה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 51%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סטייק אגף בלסמי עם גבינה כחולה, כריכי סטייק אגף עם גבינה כחולה, ו כריכי סטייק אגף עם גבינה כחולה.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים את הסטייק; חותם שקית ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך הלילה, הופכים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
גריל בקר, מכוסה, על אש בינונית-חמה למשך 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; עשוי היטב, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
תן לעמוד במשך 5 דקות; פורסים דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
6
מפזרים גבינה כחולה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק פלנק עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד פריצת ניצנים מוקדמת ,ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי רגיל האט את הגפנים באופן משמעותי. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי ליין יש אופי פירות גדול, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.