קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

סטייק חזיר הוואי

סטייק חזיר הוואי
סטייק חזיר הוואי הוא מנה עיקרית שמגישה 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -30 גרם חלבון , 7 גרם שומן , ובסך הכל 202 קלוריות . , מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו סוכר חום, חרדל דיז'ון, סטייקים בשר חזיר ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה מושלם ליום האהבה . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 76% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם אפיית חזיר הוואי , סלט חזיר הוואי וסנדוויץ' חזיר הוואי .

הוראות

1
חותכים כל סטייק חזיר לשלוש חתיכות בגודל מנה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חזירסטייק חזיר
2
מערבבים סוכר חום וחרדל; לפזר על בשר חזיר. מעל כל חתיכה פרוסת אננס.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
מניחים ב-15 אינץ' לא משומן. x 10 אינץ'. x 1-in. תבנית אפיה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים בחום של 375 מעלות למשך 10 דקות או עד שהם מתחממים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. אחוזת Marimar Don Miguel Vineyard Cristina Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-48 דולר לבקבוק.
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
זהו יין ליישון, אך מקסים לשתייה כעת. האף המורכב מציג ניחוחות של פטל שחור, שימור שזיפים ואלגום. החך, הרחב והחלק, מראה איזון מושלם בין הפרי האטרקטיבי לאלון האלגנטי. החומציות התוססת נושאת את היין עד הסוף ומבטיחה את פוטנציאל ההתיישנות הארוך של היין המפואר הזה.