קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

סטייק טונה ג'ינג'ר ליים בגריל

סטייק טונה ג'ינג'ר ליים בגריל
גשו לסופר וקנו סטייקים לטונה, שום, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 96%. מתכונים דומים: סטייק טונה ג'ינג'ר ליים בגריל, סטייק הטונה בגריל של בק מזוגג עם ג'ינג'ר, ליים וסויה OAMC, ו סטייק טונה בגריל עם רוטב ג'ינג'ר הדר.

הוראות

1
אם סטייקים דגים גדולים, לחתוך 6 חתיכות הגשה. בזכוכית רדודה או צלחת פלסטיק או שקית פלסטיק resealable מזון אחסון, לערבב מרכיבים שנותרו למעט פלחי סיד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
סטייק.סטייק.
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הוסף דגים; הפעל מעיל. כיסוי צלחת או שקית חותם להכניס למקרר, הפיכת דגים פעם אחת, לפחות 1 שעה אבל לא יותר מ 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
חום גחלים או גריל גז לחום ישיר.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר דגים מן המרינדה; מרינדה מילואים. כיסוי וגריל דגים על 4 אינץ ' מחום בינוני 11 עד 15 דקות, צחצוח 2 או 3 פעמים עם מרינדה מפנה פעם אחת, עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג. תיפטר מכל המרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מגישים דגים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
דגיםדגים

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו מחוז Peju. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה