קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

סטייק ניו יורק עם פטריות צדפה

סטייק ניו יורק עם פטריות צדפה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? סטייק ניו יורק עם פטריות צדפה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.92 דולר למנה. מנה אחת מכילה 263 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם חמאה, מרק עוף, מלח כשר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה מושלם עבור יום ולנטין. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 33%. הציון הזה די גרוע. נסו סטייק ניו יורק עם פטריות צדפה, סטייק ניו יורק עם פטריות, ו סטייק ניו יורק עם פטריות יין אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
טפחו סטייק יבש; מפזרים 1/2 כפית. כל מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
2
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים סטייק, הופכים פעם אחת, עד להשחמה אך עדיין ורוד במרכז, כ -3 דקות בסך הכל. מסדרים סטייק על צלחות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים חמאה, פטריות, שום ושאלוט למחבת ומבשלים עד שמתחילים להשחים, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים מרק הנותרים 1/2 כפית. כל מלח ופלפל. מבשלים עד שרוב הנוזלים מתאדים, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
5
כפית פטריות על סטייק. דולופ כל חתיכת סטייק עם כ 1/8 כפית. חרדל ומפזרים צלחות עם גרגר הנחלים.
מרכיבים שתצטרך
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
פטריותפטריות
חרדלחרדל
סטייק.סטייק.
6
* מצא פטריות צדפה בחנויות מכולת מצוידות היטב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין מרלו כביש מירנדה למברט עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
מירנדה למברט כביש מרלו יין
מירנדה למברט כביש מרלו יין
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי ובצבע עוצמתי ועם זאת חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית פירות היער הבשלה הארומה משתהה כל עוד הגימור הנפיץ. זה מרלו קטיפתי יבש הוא ניחן רק את האיזון הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום מלא ושוקולד כהה.