קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

סטייק עין-צלעות.

סטייק עין-צלעות.
סטייק צלעות עשוי להיות המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 480 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם עשן נוזלי, שום, אבקת בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 22 דקות. נסו ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית, פאן פריד סטייק המבורגרים עם בצל יין אדום בגידה רזה של לורה, ו סטייק חצאית קובני עם עגבניות Escabeche ורוטב סטייק מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים ולשפשף על סטייקים סטייק עין-צלעות. גריל כדי doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעותסטייק צלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות רוברט מונדבי נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
Robert Mondavi Napa Valley Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.