קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סטייק עם מתכון רוטב צ'ימיצ' ורי

סטייק עם מתכון רוטב צ'ימיצ' ורי
המתכון לסטייק עם רוטב צ'ימיצ' ורי יכול לספק את השתוקקות הדרום אמריקאית שלך 22 דקות. מנה אחת מכילה 474 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. אם יש לך פלפל, שום, סטייק צלע, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: סטייק חצאית עם מתכון רוטב צ'ימיצ' ורי, Bistec Argentino al Chimichurri (סטייק עם רוטב Chimichurri), ו Chimichurri הטוב ביותר : מרינדה Chimichurri ורוטב סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.