קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

סטייק עם רוטב גבינה צ'יפוטלה

סטייק עם רוטב גבינה צ'יפוטלה
סטייק עם רוטב גבינת צ'יפוטלה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 309 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם חלב, שמן זית, פלפל צ'יפוטלה טחון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זה מושלם עבור יום ולנטין. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: סטייק עם רוטב גבינה צ'יפוטלה, רוטב סטייק צ'יפוטלה, ו סטייק חזיר עם צ'יפוטלה-רוטב חרדל.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Maddalena מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.