קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

סטייק פלפל פלאש-במחבת

סטייק פלפל פלאש-במחבת
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן לאוסף שלך, סטייק פלפל מסוג Flash-In-The-Pan עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 566 קלוריות, 40 גרם חלבון ו-30 גרם שומן. מתאים ל-2 מנות. תמורת $4.83 למנה, מתכון זה מכסה 26% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו עמילן תירס, אורז, אפונת שלג ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד ליום האהבה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 57%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צרפתי בהבזק: סטייק בגריל עשב דה פרובנס, סטייק מטוגן בפלאש עם מחית שעועית לבנה, וצרפתי בהבזק (חג): קוויאר פלפל אדום בארטישוק צונן.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את בשר הבקר, הבצל, הפלפל הירוק והשום בחמאה על אש בינונית במשך 5-7 דקות או עד שהירקות רכים והבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את המרק ורוטב הסויה; מביאים את התערובת לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 1-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
בקערה קטנה, מערבבים עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתוך מחבת. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך. מערבבים פנימה את העגבנייה, אפונת השלג והפפריקה; לבשל 30 שניות יותר.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
טבעות פלפל אדום מתוקטבעות פלפל אדום מתוק
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
4
מגישים על אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Cannonball Merlot. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
מרלו תותח
מרלו תותח
המרלו 2012 שלנו הוא אופוריה בבקבוק. צבע הארגמן לבדו מפתה את כל החושים, בעוד ניחוחות מפתים של אמרטו, שזיף שחור, תאנה טרייה וסגול מסוכר ממלאים את האף. ליין כניסת משי מלאה עם מבנה מתוחכם, ריכוז נפלא ומרקם שובב מציצים מבעד, ונבנה לאט לסיומת מרתקת של דובדבנים טריים, שוקולד עשיר ועוגה מתובלת.