קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

סטייק צד עם מלפפון-פפרוצ'יני

סטייק צד עם מלפפון-פפרוצ'יני
סטייק צלע עם מלפפון-Pepperoncini Relish עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא סטייק, מלח, חרדל דיז'ון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סטייק צלע עם מלפפון-Pepperoncini Relish, סטייק צלע עם עגבניות בגריל ותבלינים מלפפון, ו סטייק צלע עם תבלין מלון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.