קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

סטייק צלוי ברוטב חזרת

סטייק צלוי ברוטב חזרת
סטייק צלוי עם רוטב חזרת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 253 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם חזרת, חלב, פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סטייק חצאית צלוי עם רוטב טבילה חזרת, סרטנים צלויים ברוטב קוקטייל חזרת, ו קבב שרימפס צלוי עם חזרת-רוטב שמנת חמוצה עשב.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.