קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

סטייק צלוי עם פטריות

סטייק צלוי עם פטריות
סטייק צלוי עם פטריות עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 614 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן למנה. 131 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו מלח, חמאה, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. מתכונים דומים: סטייק צלוי עם פטריות, כריכי סטייק צלויים עם בצל קרמל ופטריות, ו סטייק צלוי עם פטריות ובצל צלויים.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.