קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

סטייקי טונה צרובים

סטייקי טונה צרובים
סטייקים טונה אחי צרוב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ידידותי לפודמפה ופסקאטרי מגיש 2 . מתכון זה מכלמתכונים יש 650 אוהדים. אם יש לכם גרגירי פלפל, חמאה, מלח כשר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח הכשר תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. זה מושלם עבור יום ולנטין. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון נהדר של 95%. מתכונים דומים: סטייקי טונה צרובים, סטייקי טונה צרובים, ו סטייקי טונה חריפים צרובים.

הוראות

1
מתבלים את סטייקי הטונה במלח ופלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
סטייק טונהסטייק טונה
מלחמלח
2
ממיסים את החמאה עם שמן הזית במחבת על אש בינונית-גבוהה. מבשלים את גרגרי הפלפל בתערובת עד שהם מתרככים וקופצים, כ -5 דקות. מניחים בעדינות את הטונה המתובלת במחבת ומבשלים לפי מידת הרצוי, 1 1/2 דקות לכל צד לנדיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
טונהטונה
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לשלב טונה אחי עם יין מרלו, פינו נואר ויין רוז. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה אחי יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם אהי טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. יין מרלו "פשתן" של כרמי ברגווין ליין עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
ברגווין ליין כרמים
ברגווין ליין כרמים" פשתן " מרלו יין
ברי מריון חינני ותות שדה מתערבבים עם תבלין קל וארז על האף. אוכמניות טריות, אוכמניות ורמזים של שזיפים נעים לעבר קקאו על החיך. המבנה הוא מילוי הפה עם טאנינים משיי מחזיק את הכל ביחד. הסיום הוא המקום שבו קברנה סוביניון מופיע, עם אוכמן, קסיס וטבק.