קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

סטייקים הליבוט

סטייקים הליבוט
סטייקים הליבוט יכול להיות רק ללא גלוטן ופסקאטריאן מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם סוכר חום, פלפל, סטייקי הליבוט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 54%, וזה טוב. נסו סטייקים הליבוט, סטייקים הליבוט, ו סטייקים הליבוט עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים כל סטייק הליבוט על עובי כפול של נייר כסף כבד (בערך 18 אינץ'. 12 אינץ'.); מעל תערובת רוטב סויה, בצל, לימון וחמאה. מקפלים נייר כסף סביב דגים ואוטמים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סטייקים הליבוטסטייקים הליבוט
רוטב סויהרוטב סויה
חמאהחמאה
לימוןלימון
בצלבצל
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
גריל, מכוסה, על אש בינונית למשך 10-14 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

סטייקי הליבוט עובדים ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קשת סונומה פינו נואר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.