קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

סטייקים קריאוליים

סטייקים קריאוליים
סטייקים קריאוליים לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 412 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן כל אחד. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם בצל, מלח, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 54%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סטייקי טונה קריאוליים, סטייקי פילה בקר עם שפשוף תבלינים קריאולי, ו סטייקי פילה בקר עם שפשוף תבלינים קריאולי.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את הבצל, הפלפל הירוק, הסלרי ב -2 כפות שמן או עד שהוא פריך-רך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה את הקמח, המלח, הטימין, הקאיין והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
שוםשום
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מלחמלח
3
מוסיפים עגבניות ורוטב פלפלים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 20-25 דקות או עד להסמכה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
עגבנייהעגבנייה
4
מסירים מהאש; מערבבים פנימה מיץ לימון ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
5
מפזרים סטייקים עם מלח ופלפל לפי הטעם. במחבת גדולה אחרת מבשלים סטייקים בשמן שנותר על אש בינונית במשך 3-4 דקות מכל צד או עד שהם כבר לא ורודים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינו נואר חסר מעצורים של סוס בר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.