קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

סיידר תפוחים קרמי צף

סיידר תפוחים קרמי צף
סיידר תפוחים שמנת לצוף נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 12 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 176 קלוריות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. 1 אדם התרשם מתכון זה. לכו לחנות ואספו סיידר תפוחים, תבלינים, גלידת ונילן ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מדהים ציון של 21%. מתכונים דומים: סיידר תפוחים קרמל לצוף, קרם סיידר תפוחים קרם {חלב חינם}, ו סיידר תפוחים דלעת שמנת ופיצה בראוני.

הוראות

1
מחממים סיידר תפוחים ותבלינים בסיר על אש נמוכה. מביאים לרתיחה ותלולים עד שהטעמים מתערבבים, כ -15 דקות. מחלקים סיידר בין 12 ספלים ומוסיפים כדור גלידה לכל ספל.
מרכיבים שתצטרך
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
גלידהגלידה
תבליניםתבלינים
סיידרסיידר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב צף עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.