קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סינטה צלויה עם חמאת ברניז

סינטה צלויה עם חמאת ברניז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סינטה בגריל עם חמאה Bearnaise. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 351 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו מלח, חמאה, תערובת פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו ראש בגריל סינטה בגילאי עם שום-בצל ירוק עוגות תפוחי אדמה ורוטב Béarnaise, סינטה ברוטב ברניז, ו סטייק צלוי ואספרגוס עם חמאה Béarnaise (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל חום. בקערה קטנה, לשלב את כל מרכיבי החמאה; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
2
מניחים תערובת חמאה על גיליון של פלסטיק לעטוף; צורה לתוך יומן. לעטוף; לקרר בעת הכנת סטייק.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סטייק.סטייק.
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
3
כאשר מוכן גריל, בזהירות מתלה גריל שמן. לשפשף את שני הצדדים של סטייק עם שמן זית; מפזרים תערובת פלפל ומלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים סטייק על גריל גז מעל חום בינוני או על גריל פחם 4 עד 6 אינץ ' מגחלים בינוניים גבוהים. מבשלים 8 עד 12 דקות או עד של doneness הרצוי, מפנה פעם או פעמיים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
כדי לשרת, לחתוך סטייק לחתיכות בגודל ההגשה. למעלה כל מנה עם חמאה bearnaise.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ריימונד R אוסף מרלו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.