קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות33
מגזין

סיר אורז: ריזוטו דלעת סקווש

סיר אורז: ריזוטו דלעת סקווש
ריזוטו דלעת סקווש עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 5 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1204 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, מלאי ירקות, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ריזוטו בישול איטי עם דלורית וגבינת עזים, ריזוטו דלורית עם אורז חום, ו ריזוטו סקווש עם מבשלים בלחץ עם מרווה מרווה וחמאה חומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר את סיר האורז עבור מחזור טבח מהיר.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים שמן זית וחמאה או להפיץ בקערת סיר האורז.כאשר החמאה נמסה, מוסיפים את הסלרי והבצל. לבשל, ערבוב כמה פעמים עד שהתרכך על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את האורז ומערבבים עם משוט אורז כדי לצפות את הדגנים עם החמאה החמה.לבשל, ערבוב כמה פעמים, עד גרגרי האורז הם שקופים למעט נקודה לבנה על כל כ 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הדלעת, המים והמלאי ומערבבים לשלב.סגור את הכיסוי ולאפס עבור מחזור ריזוטו. מבשלים 20 דקות.כאשר 20 דקות הוא למעלה, מערבבים את הריזוטו. לא צריך להיות רק קצת ריזוטו שמאל ואת הדלעת צריך להיות מבושל אבל לא די רגשני.העבר את סיר האורז שלך להגדרה החמה. חם במשך 30 דקות כדי לתת את סקווש לבשל קצת יותר.כאשר מוכן לשרת, מערבבים את מיץ לימון, פטרוזיליה ומלח taste.As ערבוב שלך, מועך את הסקווש קצת לשלב עם ריזוטו.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים באופן מיידי. גבינת גרגר על מנות בודדות של ריזוטו אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך