קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

סלט אביבי איטלקי פיקנטי

סלט אביבי איטלקי פיקנטי
מתכון סלט האביב האיטלקי Zesty יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 15 דקות. מתאים ל-6 מנות. זה מנות ראשונות יש 125 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. זה מושלם עבור אביב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. אם יש לכם גבינת מוצרלה, jalapeã±os כבוש וגזר, חסה עלה קרועה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט איטלקי פיקנטי, סלט עוף איטלקי מתובלן, ו סלט עוף איטלקי מתובלן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק הראשון 6 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להוסיף רוטב; לזרוק בקלילות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי פיקיני קלאסיקו עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו