קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות26
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אנטיפסטו השני

סלט אנטיפסטו השני
סלט אנטיפסטו השני נטול גלוטן,, ראשוני וקטוגני תוספת. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 23 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל של 390 קלוריות. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-138 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם עגבניות, עלי בזיליקום, חומץ יין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כולםמתכונים. נסו סלט קוסקוס אנטיפסטו עם ויניגרט עגבניות בתוספת שיפודי אנטיפסטו, סלט אנטיפסטו, ו סלט אנטיפסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב בקערה את סלמי הגנואה והסופרסטה, הפרובולון, המוצרלה, העגבניות והארטישוק. פורסים את הפלפלים האדומים הקלויים ומוסיפים אותם לקערה, יחד עם כ -3 כפות מיץ.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
קייל טרי מגוררקייל טרי מגורר
פרובולוןפרובולון
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים פנימה את הזיתים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
3
מזלפים שמן זית על כל המנה, ואחריו חומץ היין האדום והפלפל השחור. ניתן להכין סלט מבעוד מועד ולקרר אותו עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
4
קורעים את עלי הבזיליקום הטריים לחתיכות בגודל ביס ומוסיפים אותם לסלט רגע לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
5
מערבבים היטב ומגישים.

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק, מנוקז וחתוך לחתיכות בגודל ביסארטישוק, מנוקז וחתוך לחתיכות בגודל ביס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים גרוסיםעלי בזיליקום טריים גרוסים10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה טרייה, חתוכה לחתיכות בגודל ביסגבינת מוצרלה טרייה, חתוכה לחתיכות בגודל ביס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים וקצוציםזיתים ירוקים וקצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתי קלמטה מגולענים וקצוצים גסזיתי קלמטה מגולענים וקצוצים גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרובולונה חדה, חתוכה לחתיכות בגודל ביסגבינת פרובולונה חדה, חתוכה לחתיכות בגודל ביס3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פלפלים אדומים קלויים, מנוקז פרוס1/2 פלפלים אדומים קלויים, מנוקז פרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמי גנואה, חתוך לחתיכות בגודל ביססלמי גנואה, חתוך לחתיכות בגודל ביס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)sopressata או סלמי קשה אחר, לחתוך לחתיכות בגודל ביסsopressata או סלמי קשה אחר, לחתוך לחתיכות בגודל ביס2largesעגבניות, חתוכות לחתיכות בגודל ביסעגבניות, חתוכות לחתיכות בגודל ביס