קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

סלט בוטנים תפוח-תות

סלט בוטנים תפוח-תות
סלט בוטנים תפוח תות יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה הר ד ' אובר יש 242 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. מתכון זה מ טעם הבית דורש תפוחים, מיונז, זרעי סלרי ותותים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שהוא פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט תות, אבוקדו וקייל עם ויניגרט תפוחים תות, סלט סלסה תות-תפוח, ו סלט תפוחים, תותים ושוקולד.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו תפוחים, תותים וסלרי. בקערה קטנה שלבו מיונז, דבש וזרעי סלרי; מערבבים היטב. רגע לפני ההגשה מוסיפים בוטנים לתערובת הפירות ומזלפים רוטב.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זרעי סלריזרעי סלרי
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
לשימור,לשימור,
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות יקב בודהה קאט שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
יקב בודהה קאט שרדונה
יקב בודהה קאט שרדונה
אנחנו חבית לתסוס שרדונה שלנו גיל זה בתערובת של אלון נירוסטה. מעניק ליין בעל גוף קל זה אופי אלון צנוע, ארומה פרחונית עדינה וגימור מחמם.