קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

סלט ג'לטין תות

סלט ג'לטין תות
סלט ג'לטין תות הוא הר ד' אובר שמגיש 8. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 82 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ג'לטין תות, סוכר שווה ערך תחליף סוכר, אננס, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להפוך אותו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 55%, שהוא מוצק. סלט ג'לטין תות-בננה, סלט ג'לטין תות קיץ, ו ג'לטין אגס תות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מועכים תותים, בננות ותחליף סוכר; מניחים בצד. ממיסים ג ' לטין במים רותחים. מערבבים פנימה תערובת תותים ואננס.
מרכיבים שתצטרך
2 חבילות (1 אונקיה כל אחת) תערובת אינסטנט פודינג חמאה ללא סוכר2 חבילות (1 אונקיה כל אחת) תערובת אינסטנט פודינג חמאה ללא סוכר
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
יוצקים חצי ל-8 אינץ'. צלחת מרובעת מצופה תרסיס בישול. מצננים עד ליציבות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
3
שלב יוגורט ותערובת הג ' לטין שנותרה; כף מעל השכבה הראשונה. מצננים עד ליציבות, כ -3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שרדונה מריווייל קרנרוס עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מריווייל קרנרוס שרדונה
מריווייל קרנרוס שרדונה
שרדונה קרנרוס 2007 שלנו מרוכז ואינטנסיבי בסגנון. ניחוחות של אגוזי לוז, פירות טרופיים תפוח בשלים ממוסגרים על ידי מינרליות פריך אלון מתוק מתוק. היין עשיר וקרמי בגימור מתמשך. הזיווג האהוב עלינו הוא לובסטר סדוק עם חמאה מצוירת ולימון טרי.