קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות70
מגזין

סלט גרגיר הנחלים עם מחמאהי צרוב במחבת

סלט גרגיר הנחלים עם מחמאהי צרוב במחבת
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סלט גרגיר הנחלים עם מחמאהי צרוב פאן יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו עגבניות, פילה מחמאהי, שמן זית אקסטרווירגין ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו Mahimahi בגריל עם סלט אשכוליות, אבוקדו, גרגיר נחלים, מחמאהי צרוב במחבת עם סלסה טרופית, ו צרוב Mahimahi עם Edamame Succotash (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כפית שמן במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים דגים באופן שווה עם 1/8 כפית מלח ופלפל 1/8 כפית.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
דגיםדגים
מלחמלח
3
הוסף דגים למחבת; לבשל 4 דקות או עד השחמה. בזהירות להפוך את הדגים; לבשל 3 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג או מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר דגים מהמחבת; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים גרגיר הנחלים, חסה, עגבניות ובצלצלים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
שאלותשאלות
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
שלב vinegars, דבש, חרדל, הנותרים 1/8 כפית מלח, הנותרים 1/8 כפית פלפל בקערה קטנה; בהדרגה להוסיף 1 1/2 הנותרים שמן, ערבוב עם ויסקי.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
פלפלפלפל
דבשדבש
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
יוצקים ויניגרט על תערובת חסה; לזרוק בעדינות מעיל. סדר 2 1/2 כוסות תערובת חסה על כל אחד 2 צלחות; העליון כל מנה עם פילה 1.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
חסהחסה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, מחולקפלפל שחור טחון טרי, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(יכול להיות או להרחיק)שמן זית extravirgin, מחולקשמן זית extravirgin, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה mahimahiפילה mahimahi1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט פרוס דקשאלוט פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות אדומות קצוצותעגבניות אדומות קצוצות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלא מגן מקומילא מגן מקומי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות צהובות קצוצותעגבניות צהובות קצוצות