קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

סלט הודו מרענן

סלט הודו מרענן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו סלט הודו מרענן. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 259 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם פלפל, פרג, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון של 34%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו סלט פירות מרענן, סלט ריבס מרענן, ו סלט ענבים מרענן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו אורז, הודו, סלרי, ענבים, פלפלים ופימינטוס; מניחים בצד. בקערה קטנה שלבו מיונז, שמנת חמוצה, דבש, חרדל, זרעי סלרי, פרג, מלח אם רוצים ופלפל; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי סלריזרעי סלרי
קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
ענביםענבים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים מעל תערובת אורז; לזרוק לציפוי. מכסים ומצננים לפחות 1 שעה. אם רוצים, מקשטים בשקדים רגע לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר מבושלאורז בר מבושל11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים ירוקים ללא זרעים, חצויענבים ירוקים ללא זרעים, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הצנצנת קצוצה פימינטוס, סחוטהצנצנת קצוצה פימינטוס, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים אדומים ללא גרעינים, חצויענבים אדומים ללא גרעינים, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)מלח, אופציונלימלח, אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שקדים חתוכים, קלויים, אופציונלייםשקדים חתוכים, קלויים, אופציונליים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטורקיה מבושלת קוביותטורקיה מבושלת קוביות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' כרם שרדונה עם 4.9 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' ויניארד שרדונה
בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' ויניארד שרדונה