קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות47
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט הודו סיני

סלט הודו סיני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט טורקיה סיני. מנה אחת מכילה 600 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו את הפלפל, שמן צמחי, חצי חזה הודו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב סירופ מייפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,וניל שקדים פודינג ארוחת בוקר Chia כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו סלט פסטה הודו סיני, טורקי ברביקיו סיני עוטפת, ו הודו סיני בג'ייד (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור טורקיה: בסיר 4 או 5 ליטר, לשלב את מרק עוף, רוטב סויה, מיץ תפוזים, שום וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את טורקיה, השד בצד למטה, ולהביא את התערובת לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום לרתיחה, לכסות את המחבת ומבשלים עד מדחום בשר מוכנס לתוך החלק העבה ביותר של השד רושם 165 מעלות F, 45 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
3
תן לתרנגול ההודו להתקרר במשך 20 דקות. באמצעות 2 מזלגות, לגרוס את הבשר לחתיכות 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
4
עבור wontons: בסיר כבד, בינוני, לחמם את שמן הירקות על חום בינוני עד מדחום מטגנים עמוק רושם 375 מעלות F. (אם אין לך מדחום, קוביית לחם צריך חום בערך 4 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיף את wontons ומטגנים עד הזהב, 30 עד 45 שניות.
6
ניקוז על מגבות נייר. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
עבור ההלבשה: בקערה בינונית, לטאטא יחד את שמן זרעי גפן, רוטב סויה, חומץ, סירופ מייפל, מיץ תפוזים, זרעי שומשום, 1 1/2 כפיות מלח ו 1/2 כפית פלפל עד חלקה. מתבלים עם מלח ופלפל נוספים, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
זרעי שומשוםזרעי שומשום
סירופ מייפלסירופ מייפל
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
לסלט: בקערת סלט גדולה, לזרוק יחד את השקדים, רומיין, חסה קרחון, כרוב נאפה, בצל ירוק ופלפל פעמון.
מרכיבים שתצטרך
חסה קרחוןחסה קרחון
כרוב נאפהכרוב נאפה
פלפלפלפל
בצל ירוקבצל ירוק
שקדיםשקדים
רומייןרומיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים את הרוטב ואת טורקיה מגורר ולזרוק עד מצופה.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
10
מקשטים עם wontons המטוגן ומגישים.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלויים (ראה הערה של קוק)שקדים פרוסים, קלויים (ראה הערה של קוק)2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם12 אינץ חתיכת זנגביל טרי, קלופים וקצוץ דק2 אינץ חתיכת זנגביל טרי, קלופים וקצוץ דק2ציפורןשום, מקולף ומרוסקשום, מקולף ומרוסק1עץחסה קרועה, קרועהחסה קרועה, קרועה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן3(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 ראש נאפה כרוב, מגורר1/2 ראש נאפה כרוב, מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1פלפל אדום, נבלע, זרעים וצלעות הוסרו, לחתוך לרצועות בעובי 1/4 אינץפלפל אדום, נבלע, זרעים וצלעות הוסרו, לחתוך לרצועות בעובי 1/4 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רומיין, קרוע לחתיכות 1 אינץרומיין, קרוע לחתיכות 1 אינץ3בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים1קילוגרםעצם ב, skinless טורקיה חצי השדעצם ב, skinless טורקיה חצי השד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי ענבים או שמן צמחיזרעי ענבים או שמן צמחי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות102-inchsעטיפות wonton, לחתוך לרצועות 1/2 אינץ ' רחבעטיפות wonton, לחתוך לרצועות 1/2 אינץ ' רחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.