קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

בצל ירוק טלה (מנה צפון סינית)

בצל ירוק טלה (מנה צפון סינית)
בצל ירוק טלה (מאכל צפון סיני) עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המנות העיקריות שלך. מתכון זה מכיל 2 מנות עם 658 קלוריות , 38 גרם חלבון ו -53 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש אבקת עוף, שום - קצוץ, חומץ ורוטב סויה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זהו מתכון יקר למדי לחובבי האוכל הסיני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . עם ציון ספונקולרי של 61% , המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו קציצות טלה צפון הודיות , ביצים אפויות בסגנון צפון הודי עם חריסה ירוקה + נאן , ומחית טלה ובצל מקורמלת קולורדו עם תמצית שומר טלה .

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי לאסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Schmitt Sohne Relax Riesling. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-9 דולר.
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
רילקס ריזלינג מותסס מעט יבש עם זר פירות נפלא וטעמים עזים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדרים. החומציות הטבעית מעניקה ליין הזה איזון מושלם פריך מרענן ומשאיר את הפה שלך דומע. יין מושלם למסיבה, או שאפשר ליהנות ממנו עם מגוון מאכלים מפירות ים ועופות ועד אוכל מזרחי וסלטים טריים.