קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

מרק וונטון

מרק וונטון
מרק וונטון הוא מאכל שמגיש 8. מנה אחת מכילה 108 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -2 גרם שומן . תמורת 89 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חלצי חזיר, בצל ירוק, שורש ג'ינג'ר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זהו מתכון ידידותי מאוד לתקציב לחובבי אוכל סיני. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 42% , שהוא מוצק. מתכונים דומים:Simple Wonton Soup: Our Go-To Homemade Soup Soup ,Simple Wonton Soup: Our Go-To Homemade Soup Soup , and Wonton Soup .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים בשר חזיר, שרימפס, סוכר, יין, רוטב סויה, 1 כפית בצל ירוק קצוץ וג'ינג'ר. מערבבים היטב ומניחים לעמוד במשך 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מניחים בערך כפית אחת מהמילוי במרכז כל עור וונטון. הרטיבו את כל 4 הקצוות של עטיפת וונטון במים, ואז משוך את הפינה העליונה למטה, מקפלים את העטיפה על המילוי כדי ליצור משולש. לחץ בחוזקה על הקצוות כדי ליצור אטימה. חברו את הפינות השמאלית והימנית מעל המילוי. חופפים את קצות הפינות הללו, הרטיבו במים והצמידו יחד. המשך עד לשימוש בכל העטיפות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
למרק: מביאים את ציר העוף לרתיחה מתגלגלת. זורקים פנימה וונטונים ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
מקשטים בבצל ירוק קצוץ, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Vietti Cascinetta Moscato d'Asti. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
צבע צהוב שמש חיוור וקריזנט קל, למוסקטו ד'אסטי הזה יש ניחוחות עזים של אפרסקים, עלי ורדים וג'ינג'ר. בחיך הוא מתוק עדין ונוצץ עם חמיצות צנועה, איזון טוב, מורכבות טובה וסיומת של משמשים טריים. נפלא כאפריטיף, מלווה מושלם למטבח הפאן-אסיאתי וללובסטר, כמו גם מאפים, קינוחים על בסיס פירות וקרמימים וגבינות כחולות.