קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

סלט הטורטליני של קוני

סלט הטורטליני של קוני
סלט הטורטליני של קוני הוא הר ד ' אובר שמגיש 16. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 207 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם לבבות ארטישוק עמוסים במים, כדורי גבינת מוצרלה מקרטון, רוטב לסלט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 15%, המנה הזו די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קוני ונרציון, קוני ונרציון, ו קוני ונרציון.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים טורטליני לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסננים; מעבירים לקערה גדולה. מוסיפים מיד קישואים ורוטב; לזרוק למעיל. מערבבים פנימה את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מגישים חם או מקררים ומגישים קר.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שרדונה מריווייל קרנרוס עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מריווייל קרנרוס שרדונה
מריווייל קרנרוס שרדונה
שרדונה קרנרוס 2007 שלנו מרוכז ואינטנסיבי בסגנון. ניחוחות של אגוזי לוז, פירות טרופיים תפוח בשלים ממוסגרים על ידי מינרליות פריך אלון מתוק מתוק. היין עשיר וקרמי בגימור מתמשך. הזיווג האהוב עלינו הוא לובסטר סדוק עם חמאה מצוירת ולימון טרי.