קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

סלט הכרוב הדרומי של ננה

סלט הכרוב הדרומי של ננה
סלט הכרוב הדרומי של ננה עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 35 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל דרומי. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם סוכר, מיונז, גזר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 43%. מתכונים דומים: סלט כרוב דרומי, סלט כרוב פיקנטי מ ' סביב השולחן הדרומי, ו סלט כרוב צ'יפוטלה קרמי בסגנון דרומי עם תירס.

הוראות

1
מערבבים כרוב, גזר ובצל בקערת סלט גדולה.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
גזרגזר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הקציפו מיונז, סוכר, חלב, חלב חמאה, מיץ לימון, חומץ, מלח ופלפל שחור בקערה נפרדת עד לקבלת תערובת חלקה והסוכר נמס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לימוןמיץ לימון
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיונזמיונז
חומץחומץ
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים רוטב על תערובת כרוב ומערבבים היטב. כיסוי קערה וסלט במקרר לפחות 2 שעות (עוד יותר טוב).
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים שוב לפני ההגשה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -22 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
למרות רעננותו הצעירה עדיין הוא מראה את מאפיין ריזלינג הפירותי המשובח ורמז בסיסי למינרל מאדמת הצפחה הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים את היין המרענן הזה מעט צונן! כמו אפריטיף, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עוף.