קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו בריא

סלט טאקו בריא
אם יש לכם מים, אבקת צ'ילי, בשר טחון נוסף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. מתכונים דומים: סלט טאקו בריא, טורקיה Healthified-סלט פסטה, ו סלט תפוחי אדמה גרמני חם Healthified.

הוראות

1
ב מחבת nonstick 10 אינץ', לבשל בשר מעל חום בינוני גבוה 5 עד 7 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד מבושל היטב; לנקז. מערבבים במים, אבקת צ ' ילי, כמון ופלפל אדום הקרקע; להפחית את החום בינוני-נמוך. מבשלים כ 5 דקות או עד שרוב הנוזל התאדה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
2
מחלקים חסה בין 6 צלחות סלט; מעל כל אחד עם תערובת בשר ומרכיבים הנותרים למעט צ ' יפס. מסדרים צ ' יפס סביב סלט.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול progresso ® שעועית פינטו, סחוט, שטוףיכול progresso ® שעועית פינטו, סחוט, שטוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תוספת רזה (לפחות 90%) בשר טחוןתוספת רזה (לפחות 90%) בשר טחון3(חוֹרֶף)בצל ירוק בינוני, פרוסבצל ירוק בינוני, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)3בצל צהוב בינוני, קצוץחסה קרועה או קרועהחסה קרועה או קרועה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה אורגנית® Muir Glen (כל מגוון)סלסה אורגנית® Muir Glen (כל מגוון)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה3/4 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות בינוניות, קצוץעגבניות בינוניות, קצוץ85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.