קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלט טונה

סלט טונה
סלט טונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 273 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. אם יש לך בזיליקום, בצל, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, מתכונים דומים: יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, ו צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.