קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

סלט ירקות גלם Tidbit עם זרעים קלויים

סלט ירקות גלם Tidbit עם זרעים קלויים
סלט ירקות גלם Tidbit עם זרעים קלויים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 568 קלוריות. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו מלפפון, גרעיני חמניות, מלח תיבול, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלט רומיין וארוגולה עם זרעים קלויים, סלט הדר עם זרעים קלויים וצנוברים, ו סלט תרד אסייתי חריף עם זרעי דלעת קלויים.

הוראות

1
פרוסה, קוביות, גרגר ו לרכך את כל הירקות עד שהם כולם חתיכות בגודל ביס זעיר, ולזרוק יחד בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה.מתבלים את הדלעת, החמניות והזרעים עם המלח המתובל.מחבת מטגנים את הזרעים בשמן זית ומקררים על מגבת נייר.זרקי את הזרעים עם הסלט.מגישים עם ההלבשה האהובה עליך.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1ראש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש3בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק1ראשפסטה פאצ'רי באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלריצלעות סלרי11-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1פלפל ירוקפלפל ירוק2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטן20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')1פלפל אדוםפלפל אדום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום או 1 כוס כרוב ירוקכרוב אדום או 1 כוס כרוב ירוק3ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב2(חוֹרֶף)תיבול מלח (או לפי הטעם)תיבול מלח (או לפי הטעם)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהצמד אפונההצמד אפונה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי חמניות ללא מלח (גלם)זרעי חמניות ללא מלח (גלם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי דלעת ללא מלח (גלם)זרעי דלעת ללא מלח (גלם)