קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סלט כרוב איטלקי

סלט כרוב איטלקי
סלט כרוב איטלקי נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. לכי לחנות וקחי שמן קנולה, סוכר, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. . עם כפית ציון של 43% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: כרוב איטלקי ואורז, תבשיל כרוב איטלקי, ו תבשיל כרוב איטלקי.

הוראות

1
להקציף שמן, חומץ, מיץ לימון, סוכר, מלח ופלפל יחד עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
לזרוק כרוב ובצל אדום יחד בקערת סלט.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
טפטוף רוטב על הסלט; לזרוק מעיל.
4
מקררים סלט 1 שעה לפני ההגשה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.