קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות87
מגזין

סלט כרוב אסייתי

סלט כרוב אסייתי
סלט כרוב אסייתי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 197 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם צ'ילי סראנו, מיץ ליים, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 81%. נסו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש, סלט כרוב אסייתי, ו סלט כרוב אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה, או מעבד מזון לשלב זנגביל, חומץ, רוטב סויה, מיץ ליים, שמן, וחמאת בוטנים. בקערה גדולה, לשלב את כל שאר החומרים ולאחר מכן לזרוק עם ההלבשה. אתה יכול לשמור חלק ההלבשה כדי אטריות שמלה כי ניתן להוסיף את המנה הזאת יחד עם חזיר מטוגן מערבבים לעשות ארוחה שלמה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
פסטהפסטה
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.