קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות68
מגזין

סלט כרוב חסילונים אסייתי ללא בישול

סלט כרוב חסילונים אסייתי ללא בישול
סלט כרוב חסילונים אסיאתי ללא בישול יכול להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 311 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי כוסברה, נבטי שעועית, אגוזי קשיו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 6 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 92% וזה אדיר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו מבשלים את הספר: סרטנים ואטריות אורז, הסעודה האחרונה של צ'ול לי לוק, סלט סרטנים & אננס אסיאתי, ו חביתה אסיאתית עם סרטנים וברוקולי.

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי ההלבשה יחד בקערה גדולה, ואז מערבבים בכל שאר המרכיבים למעט הסרטנים. ערמה את הסלט על שתי צלחות, ואז למעלה עם קומץ סרטנים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.