קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

סלט לאו מעורב עם בוטנים בצלצלים מטוגנים

סלט לאו מעורב עם בוטנים בצלצלים מטוגנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט לאו מעורב עם בוטנים בצלצלים מטוגנים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 96 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן צמחי, עגבניות, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סלט פפאיה ירוק של צ'ארלס Phan עם Rau רם, בוטנים, בצלצלים פריכים, סלט שעועית גן מעורב עם שאלוט, ו סלט תפוחי אדמה מעורבב עם בזיליקום מתוק וצליצלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להפריד את חלמון הביצה מן הלבן. פרוס דק את הלבן.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את חלמון הביצה בבלנדר, להוסיף את החומץ והדבש להתמזג עד חלקה. עם בלנדר על, לאט לשפוך את 2 כפות בתוספת 2 כפיות שמן. מתבלים את הרוטב במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת בינונית, חום 1/4 אינץ ' של שמן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את טבעות שאלוט ומטגנים על חום מתון, ערבוב כמה פעמים, עד חום זהוב פריך, על 3 דקות. עם כפית מחוררת, להעביר את טבעות שאלוט מגבות נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השום לשמן החם ומטגנים, ערבוב כמה פעמים, עד הזהב, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את השום למגבות הנייר.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה גדולה, לטפטף את פרוסות עגבניות ומלפפון עם 1 כף של ההלבשה ולזרוק בעדינות. מסדרים את הפרוסות סביב מגש.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיף את מסקלן, גרגיר הנחלים ופרוס ביצה לבן לקערה, העליון עם ההלבשה הנותרים לזרוק היטב. תלוש את הסלט על המגש, מקשטים עם הבוטנים ואת שאלוט מטוגן ושום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך