קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סלט מוצרלה

סלט מוצרלה
סלט מוצרלה הוא הר ד ' אובר שמגיש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 159 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה מאוכלרשת דורש בזיליקום, עלי פטרוזיליה, חומץ יין אדום, בצל ירוק. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 80%, שהוא מוצק. סלט ירקות ומוצרלה צלוי עם סלט פסטו שמנת, מוצרלן בקרוזה (כריך מוצרלה מטוגן) עם ריבת בלסמי אוכמניות, ו נפוליטנית "מוצרלן בקרוזה" {מוצרלה ממולא פרנץ ' טוסט} דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
חצוי את המוצרלה והעגבניות ושלב בקערה עם בצל ירוק ועשבי תיבול. סלט לבוש עם חומץ, שמן זית ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות מיגל טורס קורדילרה שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
מיגל טורס קורדילרה שרדונה
מיגל טורס קורדילרה שרדונה
האף מציג מורכבות ארומטית רבה, חושף הערות פרחוניות, אפרסק וליצ ' י. טרי בחיך, עם חומציות עסיסית, ורצף ברנדי שהוא סימן ההיכר של קרקעות הגיר של לימארי.נשגב עם קוויאר. אידיאלי עבור שותף עבור פורל וסלמון מעושן, פירות ים טריים וכל מנות דגים, אם אפוי או ברוטב.