קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

סלט סלמון

סלט סלמון
סלט סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, שלם 30, מתכון פסקאטרי יש 249 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו תפוח, קמצוץ בזיליקום, שמיר או, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 58%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט סלמון צמחי מרפא תאילנדי (סלמון פללה פלא), סלט סלמון צמחי מרפא תאילנדי (סלמון פללה פלא), ו סלט סלמון צמחי מרפא תאילנדי (סלמון פללה פלא).

הוראות

1
פתית סלמון לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את שאר החומרים; מערבבים בעדינות. מצננים עד להגשה.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הקשת סונומה פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.