קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

סלט סרטנים עם רוטב מנגו שמפניה

סלט סרטנים עם רוטב מנגו שמפניה
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית פסקטרית? סלט סרטנים עם רוטב מנגו שמפניה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 474 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כולםמתכונים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם מחית מנגו, שמפניה /יין מבעבע, סרטן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במנטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מנטה כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 64%. נסו סלט סרטנים, מנגו ואבוקדו עם רוטב הדרים, סלט סרטנים עם אבוקדו ומנגו, ו סלט מנגו וסלט אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה האן מונטריי עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
האן מונטריי שרדונה
האן מונטריי שרדונה
ניחוחות ראשוניים מעוגלים וגמישים של אננס ומנגו מפנים את מקומם לניחוחות של אגס ווניל. לגימה חושפת תחושת פה בשפע עם טעמים של בננה ירוקה, תפוחים אפויים וטופי. חוט עדין של חומציות מאזן תו מתמשך של חמאה מתוקה בגימור הקרמי.