קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

סלט סרטנים עם רוטב תהינה

סלט סרטנים עם רוטב תהינה
סלט סרטן מדומה עם רוטב טחינה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 180 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, טופו משי, רוטב סויה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. נסו סלט לואי סרטן מדומה, סלט סרטנים בכוסות וונטון, ו באבא Ganoujh (סלט חצילים עם Tehina) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל מרכיבי הסלט במגש.הפוך את הרוטב: למקם את כל החומרים אבל האחרון במעבד מזון, ולעבד עד חלקה.זרוק את הסלט עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו