קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף אסייתי טרי

סלט עוף אסייתי טרי
, המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 30 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו מטעים רסיסים שקדים, גזר, ירקות סלט קרועים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: סלט עוף אסייתי טרי עוטפת, מתכון סלט אטריות אסייתיות טרי, ו סלט שעועית ירוקה טרי עם רוטב אסיאתי.

הוראות

1
הסר 2 כפית. רוטב; מברשת באופן שווה על שני הצדדים של עוף.
מרכיבים שתצטרך
2
לבשל עוף במחבת nonstick על חום בינוני-גבוה 2 דקות. בכל צד או עד להשחים באופן שווה משני הצדדים; לכסות. מבשלים על חום בינוני-נמוך 3 דקות. בכל צד או עד שהעוף נעשה (165F).
מרכיבים שתצטרך
3
פרוסת עוף. מכסים 2 צלחות עם סלט ירקות; למעלה עם תפוזים, ירקות, עוף ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
4
טפטוף עם נשאר ההלבשה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.