קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סלט עוף בגריל עם לימון ועשב.

סלט עוף בגריל עם לימון ועשב.
סלט עוף בגריל עם לימון ועשב דורש מסביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 161 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סלט ירקות ים תיכוניים, רוטב, בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: סלט עוף ים תיכוני עשב לימון בגריל, עוף בגריל עם לימון ועשב., ו חזה עוף בגריל עשב לימון.

הוראות

1
שלב את 5 המרכיבים הראשונים בשקית ניילון גדולה zip-top.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
להוסיף עוף לשקית; שקית חותם. להשרות במקרר 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מניחים פלפלים קלויים ורוטב איטלקי בבלנדר; תהליך עד חלקה (ההלבשה יהיה עבה). תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר עוף משקית; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
6
מפזרים מלח ופלפל על עוף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
7
מניחים עוף על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; כיסוי וגריל 6 דקות בכל צד או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
חותכים כל שד חצי באלכסון לרצועות.
9
מחלקים ירקות סלט באופן שווה בין שש צלחות. למעלה כל מנה עם חצי שד פרוס 1, 1/4 פלפל צהוב כוס, 1/4 בצל כוס, 2 עגבניות, ו 1/4 כוס רוטב פלפל קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
ירוקירוק
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
בצלבצל

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטבעות פלפל צהוב פרוסות דקטבעות פלפל צהוב פרוסות דק12עגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון3(חוֹרֶף)רוטב איטלקי נטול שומןרוטב איטלקי נטול שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק בצל אדום, מופרד לטבעותפרוס דק בצל אדום, מופרד לטבעות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים אדומים קלויים, מנוקזיםפלפלים אדומים קלויים, מנוקזים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ים תיכוני-תערובת סלט ירקות או 12 כוסות סלט ירקות מעורביםים תיכוני-תערובת סלט ירקות או 12 כוסות סלט ירקות מעורבים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף שטופי עצמותחצאי חזה עוף שטופי עצמות