קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

סלט עם רוטב סלסה

סלט עם רוטב סלסה
סלט עם רוטב סלסה יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 54 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חסה קרחון, שמנת, סלסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 דקות. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת לא משהו. נסו סלט עוף טרופי עם רוטב סלסה, שרימפס סלסה עקף אבוקדו, ו סלסה עקף המבורגרים טאקו בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים 1 1/2 כוסות חסה על צלחות הגשה. למעלה כל מנה עם 2 כפות שמנת חמוצה ו 1 כף סלסה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Kir-Yianni Akakies נוצץ רוזה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
צבע ורוד בהיר עמוק. בועות שופעות מדי המציינות את הריחות הנפלאים של Xinomavro. זוג מעולה עם מטבח ים תיכוני, מנות מתובלות של המטבח האסייתי ודגים שמנוניים. ניתן ליהנות ממנו גם כאפריטיף או אחרי ארוחה.