קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות44
סוגי מאכליםסלט
אירועיםחג המולד
מגזין

סלט פירות ים לחג המולד (קפון מאגרו)

סלט פירות ים לחג המולד (קפון מאגרו)
סלט פירות ים לחג המולד (קאפון מאגרו) הוא ללא חלב ופסקאטרי מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 348 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. 31 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. צאו לחנות ואספו פילה בקלה, שמן זית, חומץ יין ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. כדי להשתמש במלח הכשר תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. עם כפית ציון 96%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: סלט פירות ים לחג המולד (קפון מאגרו), קנלוני די מאגרו, ו שאריות חג המולד: סלט רוסטביף עם רוטב לסלט חומץ אורז צ'יפוטלה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
הקציפו את החומץ, הרוזמרין, מיץ הלימון, השום וגרידת הלימון בקערה בינונית עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים פנימה בהדרגה את השמן, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
רוזמריןרוזמרין
חומץחומץ
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
הוסף מספיק מים קרים לסיר גדול וכבד כדי להגיע לעומק של 2 אינץ'. מביאים את המים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים את המלח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את השעועית הירוקה, הגזר והכרובית. מבשלים עד שהם פריכים-רכים, 5 דקות. בעזרת כף מחוררת מוציאים את הירקות ומניחים בקערה להתקררות.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ירקירק
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
1
מוסיפים את היין למי הבישול של הירקות. כוונו את האש כך שהנוזל בקושי רותח.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
ייןיין
2
מוסיפים את בקלה ומבשלים עד לבישול, כ -5 דקות. בעזרת כף מחוררת מוציאים את בקלה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קודקוד
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מוסיפים לסיר את הצדפות והשרימפס. מכסים ומבשלים עד שכל הצדפות נפתחו והשרימפס מבושלים ואטומים במרכז, 4 עד 5 דקות. מחק צדפות שלא נפתחו.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מסירים את הסיר מהאש.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
להרכבת הסלט: מסדרים את הגזר, השעועית הירוקה והכרובית על מגש גדול. מסדרים מעל את השרימפס, הצדפות והקלה.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
גזרגזר
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
קודקוד
6
מזלפים מחצית מהרוטב. מסדרים את טריזי הלימון והסלק סביב קצה הפלטה
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
סלקסלק
7
מגישים את הקפון מאגרו עם לחם קלוי ואת הרוטב שנותר לצד.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם

מרכיבים

3סלק מבושל, לחתוך 6 עד 8 טריזיםסלק מבושל, לחתוך 6 עד 8 טריזים11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה12אינצ ' יםפרוסות עבות לחם בסגנון כפרי( כגון Pan Rustique), קלויפרוסות עבות לחם בסגנון כפרי( כגון Pan Rustique), קלוי61 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים ופרוסים באלכסון לתוך 1/3 אינץ ' -אליפסות עבותגזר, קלופים ופרוסים באלכסון לתוך 1/3 אינץ ' -אליפסות עבות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרובית, לחתוך לפרחים (כ 4 כוסות)כרובית, לחתוך לפרחים (כ 4 כוסות)567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות, כמו מנילה, מצוחצחותצדפות, כמו מנילה, מצוחצחות567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה, לחתוך לקוביות 1 1/2 אינץפילה בקלה, לחתוך לקוביות 1 1/2 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(יכול להיות או להרחיק)עלי רוזמרין טחוניםעלי רוזמרין טחונים3ציפורן גדולהשום, מרוסק, מקולף וטחוןשום, מרוסק, מקולף וטחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, גזוז חצייה חצויהשעועית ירוקה, גזוז חצייה חצויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרי (כ 1/2 לימון גדול)מיץ לימון טרי (כ 1/2 לימון גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימוןפלחי לימון1גדולגרידת לימוןגרידת לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן