קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות1
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה איטלקי

סלט פסטה איטלקי
סלט פסטה איטלקי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מתאים ל-20 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 81 קלוריות. אם יש לכם בצל, פרחי ברוקולי, פלפלים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו סלט פסטה איטלקי, סלט פסטה איטלקי, ו סלט פסטה איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט רוטב בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להוסיף רוטב; לערבב קלות.
3
מקררים כמה שעות.

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castellani קיאנטי Annata. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo