קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות41
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלט פסטה מועדף

סלט פסטה מועדף
סלט הפסטה האהוב יכול להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. גשו לסופר וקנו צורות פסטה, ארזו עירית, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ-BBC מזון טוב יש 344 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה יוצא מן הכלל. רוטב הפסטה האהוב עליי (Oamc אם אתה רוצה), פסטת הסלמון האהובה על הילדים עם אפונה, ו סלט האורז האהוב עליי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מבשלים את הפסטה, מוסיפים את האפונה עבור זמן הבישול הסופי 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
2
לנקז, לשטוף עם מים קרים כדי להתקרר, ואז לנקז שוב. עצה לתוך קערה עם עשבי תיבול קצוצים, גרידת לימון ומיץ, שמן זית והרבה תיבול ומערבבים היטב. כיסוי וצינה, כפית החוצה מנות כמו ומתי. אם אתה עושה את זה עבור אדם אחד, על ידי ימים 3 ו 4 תצטרך לערבב קצת שמן זית או משהו קרמי כדי לשחרר את הפסטה.
מרכיבים שתצטרך
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק