קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

סלט קצוץ: חורף, אביב, קיץ וסתיו

סלט קצוץ: חורף, אביב, קיץ וסתיו
סלט קצוץ: חורף, אביב, קיץ, סתיו נטול גלוטן,, דל פחמימות, ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 530 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו שקדים, מונטריי ג'ק, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. עם כפית ציון 67% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: חורף, אביב, קיץ וסלט קצוץ סתיו, סלט חורף קצוץ, ו סלט כרוב קצוץ חורף.

הוראות

1
מערבבים את החומץ, מיץ לימון וחרדל בבלנדר. להתמזג לשלב. ואז, עם המכונה פועלת, טפטוף על ½ כוס השמן. ברגע שהוא emulsifies והופך קרמי מאוד לכבות את המכונה ויוצקים את התערובת לתוך צנצנת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מוסיף את השמן 1 כוס הנותרים ואת כל אורגנו. לאבטח את המכסה וללחוץ לשלב. מתבלים במלח ופלפל. לנער מחדש רק לפני ההגשה. יהיה יותר ויניגרט ממה שאתה צריך עבור המתכון הזה. התוספת עשויה להיות מכוסה ומקורר עד 2 שבועות.הגדר מחבת ברזל יצוק יבש נקי מעל חום בינוני גבוה. עבודה בקבוצות מטגנים את שני הצדדים של פרוסות צ ' וריסו עד להשחמה יפה (כ 2 דקות לכל צד).
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
צ ' וריסוצ ' וריסו
אורגנואורגנו
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מן המחבת ולנקז אותם על צלחת מרופדת מגבת נייר. לאחר מקורר לחתוך אותם לרסיסים בגודל שווה. הגדר aside.To להרכיב את סלט לזרוק את כל שאר החומרים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מוסיפים על ½ כוס (פחות או יותר לפי הטעם) של ויניגרט מוכן לזרוק בעדינות. הפוך את התערובת על צלחת הגשה גדולה. למעלה עם פרוסות צ ' וריסו מטוגנות. מתבלים עם עוד פלפל שחור.כמו זה: כמו טעינה...
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
ויניגרטויניגרט
צ ' וריסוצ ' וריסו